dilluns, 22 de febrer del 2010

CONCERTS CINEMATICS I PIANO MAGIC

Aquest cap de setmana vaig tenir el privilegi d'anar a dos concerts, dintre del festival itinerant In-somni :

El divendres 19 vaig veure a la sala Apolo de Barcelona els Cinematics, perfecte concert ple d'intensitat en el que tot sonava a la perfecció i la veu del cantant no va decaure en cap moment, va ser una hora de concert trepidant ple de himnes d'un grup que pot arribar molt alt, a poc que els implicats en el mon musical els i facin una mica de cas.

www.myspace.com/thecinematics

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbkCs9nV5AtJU_P5IR8ink10r75TaFUBpVFM-uXkAWYljofH7iqtkaLXoZTDM9OB9kn9mCJQAwfOifX38W61-wLUFjXaI4oVhBO-RhQU4I9p6EaXDjfnNxYPSXNtOIT-5A573kYfVzuhE/s400/cinematics.jpg

I el dissabte 20 també a la Sala Apolo, vaig assistir al concerts dels Piano Magic, un dels concerts que més m'ha impressionat des de fa molt temps, sòbria posada en escena, rigurós negre, cap concessió a la galería i un impactant só que ens va deixar bocabadats a tots els presents, ja fa uns anys que escolto els seus discos, però veure aquests individus en directe a sigut una revelació per les meves oïdes, realment impressionant.

www.myspace.com/lowbirthweight

http://www.exclaim.ca/images/up-Piano_Magic_.jpg