dijous, 28 de juny del 2012

Hot Chip - In Our Heads (2012)

Encara que la seva música sempre m'ha sonat un pèl comercial, reconec que tenen la seva qualitat, per a mi són com els Pet Shop Boys actuals, i reconec que en el seu moment els PSB no eren de la meva devoció, però la meva tolerància musical ha guanyat amb el temps i ara tinc la sort d'apreciar el poder dels Hot Chip, que ja porten amb aquest cinc treballs de gran alçada, on la seva música reflecteix que no només mengen del pop electrònic dels 80 's. I les seves aspiracions són molt més altes, encara que sembla que el món encara no estigui preparat per assimilar la seva música, ells s'ho perden.

Aunque su música siempre me ha sonado un pelo comercial, reconozco que tienen su calidad, para mí son como los Pet Shop Boys actuales, y reconozco que en su momento los PSB no eran de mi devoción, pero mi tolerancia musical ha ganado con el tiempo y ahora tengo la suerte de apreciar el poder de los Hot Chip, que ya llevan con este cinco trabajos de gran altura, donde su música refleja que no sólo comen del pop electrónico de los 80's. Y sus aspiraciones son mucho más altas, aunque parece que el mundo aún no esté preparado para asimilar su música, ellos se lo pierden.